laxen

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Kristin Laxing - 25 januari 2012 22:32

Hej i gen tittade/lyssnade på Danmark vs Sverige samtidigt när jag gjorde sallad tittade på Sveriges mästerkock och Halv åtta hos mig.

Sen har jag diskat gjort ris till kycklingen till lunchen i mon.

Jag tittar på Nyheterna/Barca vs Real Madrid hoppas att Barca vinna.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss hörs i morgon Natti Natti

Av Kristin Laxing - 25 januari 2012 18:07

Hur är läget med er?

Själv mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, duschade, to det lugnt och fixade i ordning mig.

Sen åkte Jag ner till jobbet, drack kaffe, åt min frukt och to det lugnt.

Sen gick och handlade 3 gången och sedan skulle Jag tar åv då var det fullt det var fjärde veckan nu som dom har inte tömt usch :(.

Då fick jag vänta tills vi åkte till Wirselgrensplatsen och bowlade det var jätte kul.

Efter det åkte Jag och mötte upp Vidar och Thule vid Korsvägen och sedan åt vi pizza Jag och Vidar det var gott och sedan spelade Jag och Vidar hästar.

Sen åkte jag hem fixade med jul-sakerna och sedan kom Marivic för morgondagens möte men hon kmr tillbaka med gågra lappar.

Nu sitter jag här framför tv/datan tittar på glee och väntar på att Danmark vs Sverige ska börja hoppas att Sverige vinna i kväll då kmr dom direkt till OS.

 

Vi hörs senare Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards