laxen

Alla inlägg under mars 2011

Av Kristin Laxing - 10 mars 2011 17:49

Jag vaknade vid 08:00 jag tittade på Tre Kronor, to det lugnt och sedan fixade i ordning mig.
Sen gick ner till torget Jag och Linda åkte till Coop handlade några grejor och sedan till Jusk och köpte Filta till mig och sedan åkte jag till skolan åt salland till lunch och suttit vid datorn.
Nu börja hemkunskapen. Vi pratade om kroppen, håller på med festmiddag och tittade på en film och svara några frågor. Nu ska jag prata med Lena om Lisa.
Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ps jag köpte Tre Kronor den sista boxen

Mina köp

 

  

 

  

 

Jag och Elinor

  

 

Elinor

     

Av Kristin Laxing - 9 mars 2011 12:13

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och ta det lugnt.

Sen åkte jag till skolan drack kaffe och satt vid datorn.

Tittade på en film från Turkiet den var intressant efter det arbetade våra egena ämne fram till rasten åt macka, semla och kaffe det var gott.

Efter rasten forsätta och arbetade våra egena ämne jag googlade om skolan i polen skriv upp det i fronter.

Nu sitter jag vid datorn och skriver i mina blogg.

Sen ska jag köpa Tre Kronor den sista boxen och sedan hem, titta på Tre Kronor och ta det lugnt innan tränings-matchen vi ska möta E-laget infö SM är i Lundbystrand nästa helg Kom och heja på oss och titta gärna på kädismatch med.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 8 mars 2011 17:41

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det bara lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, to det lugnt och satt vid datorn.

Sen handlade för cafét, satt vid datorn o tittade på familjen annorlunda och spelade bowling och sedan var det rast åt Pastasalland och semla till fiket.

Sen handlade för cafét och gjorde posten.

Sen var det nå till i cafét km mkt folk i dag och sedan fikade.

Sen städade i cafét. Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 7 mars 2011 16:28

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick till jobbet drack kaffe.

Sen handlade till cafét och tagit lugnt rasten av dagen.

Snart ska jag åka Mölnlycke och titta på Pixbo vs Storverta hoppas att Pixbo vinner i kväll.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 6 mars 2011 16:16

Jag vaknade redan vid 07:00 tittade på Vasaloppet, drack kaffe och to det lugnt och sedan fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på.

Och nu sitter jag i stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

När jag kmr hem ska jag äta mat, titta på Solsidan, Time Out, Wallander och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

 

Jag bjuder på några bilder i går

 


   


     

Av Kristin Laxing - 5 mars 2011 15:47

Jag vaknade redan vid 07:30 tittade på I rymden finns inga känslor och sen somnade jag om till 11:15 tittade på let"s dance och skidorna det gick ingen vidare för svenkarna i dag.

Jag fixade i ordning mig.

Nu är jag i stads-bibblan, sitter vid datorn dricker kaffe och ta det lugnt.

När jag kmr hem då ska jag göra Fläskfile med Potatisgratäng och salland och efterrätt bli det kladdkaka.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

 

 

Jag bjuda på en bild på mig i går jag var hälsade på göteborgs-Hjulet

  

 

 


Av Kristin Laxing - 4 mars 2011 14:36

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gjorde mackor och gick till förvaltningen och lämnade fika.

Fixade i ordning i cafét och tittade på I rymden finns inga känslor den filmen var faktis bra efter det var det rast åt falukorv med mos efterrätt åt kladdkaka det var super gott.

Och nu sitter jag vid datorn och bloggar.

Efter jobbet ska jag hälsa på Göteborgs-Hjuletoch sedan ska jag handla mat.

Sen ska jag titta på tv och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

 

Här  bjuder jag 2 bilder jag gjorde i hemkunskapen i går

 

Köttfärspironger med Vintersalland

  


Fruksalland med glass

    

Av Kristin Laxing - 3 mars 2011 14:36

Onsdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon.

Sen åkte jag till skolan drack kaffe och satt vid datorn.

Sen tittade vi på film och sedan arbeta vi våra ämne.

Sen km några från skolverket och pratade och sedan arbeta vi våra ämne fram till 11:15 och sedan slutade vi.

Åkte till subway och köpte det och sedan åkte jag hem tittade på tre kronor och åt jag lunch.

Sen åkte jag till klubblokal och väntade på träningen ska börja.

Sen åkte jag hem tittade på tre kronor och to det lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på tre kronor och to det lugnt.

Sen åkte jag till skolan åt jag lunch/fikade och satt jag vid datorn och ta det lugnt. Nu börja hemkunskap

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards