laxen

Alla inlägg under mars 2011

Av Kristin Laxing - 24 mars 2011 16:12

Lördagen

Jag vaknade vid 06:30 tittade på Skärgårdsdoktorn och drack kaffe.

Sen åkte jag till Lundbysrand för samlingen var kl 09:00. Fick 3 segerar, 1 ovaogjord och 1 förlust.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på och sedan åkte jag hem duchade, tittade på tv och to det lugnt.

 

Söndag

Jag vaknade vid 05:30 tittade på tv och drack kaffe.

Sen åkte jag till Lundbystrand samlingen var 08:15 1 matcher förlust 1-2 sista matcher vann vi 0-2 vi kom 3 och tittade på kändismatchen.

Sen åkte jag till Göteborgs.Hjulet och hälsade på.

Sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

Jag bjuder på en bild på Jag och Tobbe i går på Kändismatchen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Tobbe och Glenn

  Jag och Tobbe

  Jag och Vidar 

Bois-laget och Kändis-laget 






Av Kristin Laxing - 18 mars 2011 13:58

Prins Daniel

  

 

 

Jag fick av Vidar

  

Av Kristin Laxing - 18 mars 2011 13:51

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Skärgårdsdoktorn och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Jag klippts mat-kunponger, handlade till cafét, suttit vid datorn och ta det lugnt.

Efter jobbet ska jag hälsa på Göteborgs-Hjulet och sedan ska jag hem titta på let's dance och sedan ska jag sova.

I morgon är det SM i fotboll det ska bli jätte kul.

  

  

Ha det gött alla nu Hejs och Puss




  

Av Kristin Laxing - 18 mars 2011 13:31

Onsdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan, satt vid datorn.

Jag arbetade med Barnens rättigheter och vi gick på en promenad i 30 min.

Sen åkte jag hem åt lunch och tittade på Skärgårdsdoktorn.

Sen gick jag på promenad från Tuve till Grimbo i 30 min och sedan tog jag bussen. Efter fotbolls-träningrn åkte jag hem, duchade, tvättade, åt middag och to det lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade av mig själv vid 07:30 tittade på Skärgårdsdoktorn och drack kaffe. Sern åkte jag till skolan och pratade om Lisa och sedan åkte jag till klubblokalen för att Prins Daniel var där Jocke, Johanna, Tony och Thor interjvade Daniel i 60 min efter det åkte jag och mötte upp Linda och gick till dagiset och hämtade Anna och Emma och sedan gick och köpte kebabrulle och sen hem tittade på Skärgårdsdoktorn och to det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 15 mars 2011 14:10

Måndag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick och handlade till cafét och sedan klippte jag mat-kunponger åt kebab till lunchen och drack kaffe.

Sen fortsätta jag och klippa mat-kunponger.

Nu sitter jag här och blogga.

Sen ska jag, charlotte och anna-lena gå med posten.

Sen sluta jag fördagen efter jobbet ska jag åka till innebandy-träningen och vänta att det ska börja.

Sen ska jag hem, hämta lappen från posten och hämta skärgårdsdoktonsboxen och sedan hem titta på fam annorlunda och en unge i minuter.

Nu ska vi göra posten.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

Tisdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon. drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick handlade till cafét, klippts mat-kunpomger/bakat kanelbulla och just nu sitter jag här vid datorn ta det lugnt och sedan ska i väg till gymet och träna.

Sen ska jag hem titta på Skärgårdsdoktorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 13 mars 2011 16:11

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen började jag dammsugat, moppat golvet och diskat och sedan fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det bara lugnt.

När jag kmr hem ska jag titta på Sverige vs Slovakien, Solsidan, Time out och Bröllopsfotografen.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

MF

Av Kristin Laxing - 12 mars 2011 19:44

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Tre Kronor, fixade i ordning lägenheten och fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på. Sen hängde upp lappar tll SM och sedan åkte jag hem till Vidar åt macka, drack te och suttit vid datorn.

Åt tscos till middag och nu vänta jag på MF ska börja.

Ha det gött alla nu Ps Jag tror på Danny eller Erik vinner MF! Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 11 mars 2011 21:26

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag ti till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Jag har inte gjort så mkt dammsugat och satt vid datorn fram till åt lax och potatissallad till lunchen det var la sådär åt kaka och drack kaffe till fikat.

Sen gick Jag och Julia upp till cafét fixade i ordning kaffe och kaka till Björn på bibloteket.

Sen klippte jag mat-kunpoger och sen gjorde jag posten och sen slutade jag fördagen. Efter jobbet åkte jag och fixa min väska och sen gick jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på var där i 3 timma och 30 min.

Sen åkte jag hem till Vidar åt hamburgare till middag.

Nu sitter Jag och Vidar tittar på Let"s dance och sitter vid datorn med.

I morgon är det MF det ska bli kul hoppas att Danny eller Erik vinner MF..

Tack för presenterna från London Vidar.

 

Ha det gött alla nu

Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards