laxen

Alla inlägg under februari 2011

Av Kristin Laxing - 7 februari 2011 14:02

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen handlade jag till cafét och sedan har jag strukit handduka/bakhandduka.

Sen har jag suttit vid datorn och tagit det lugnt.

Sen ska jag och charlotte göra posten och sedan sluta jag skönt.

Efter jobbet ska jag hem titta på Beck och sedan hem till Linda, Anna och Emma fira lilla Annas födelsedagen äta tårta/kaffe.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 6 februari 2011 19:15

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon och skidor.

Sen gick ner till Linda, Anna och Emma jag fick hjälpa henne handlade semlor och drickor.

När jag kmr tillbaka satt jag vid datorn innan Maria och Filip km när dom km då fikade vi och fortsätta jag sitta vid datorn och tittade på familjen annorlunda.

Vi ska köpa Kinamat snart.

Har ätit Kinamat det var gott och nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 5 februari 2011 16:31

Jag vaknade vid 10:35 tittade på nyhetsmorgon, skidor och drack kaffe och sedan fixa i ordning mig.

Sen åkte jag till stan och sedan köpte present till Anna.

Nu sitter jag i stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

I morgon ska jag ner till Linda och fira lilla Anna som fyller år på måndag 3 år.

Sen ska jag hem titta på Melodifestvalen och hoppas att Danny kmr till finalen.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 4 februari 2011 14:35

Jag vaknade vid 06:00 med att huvudvärk tog 2 ipren och tittade på nyhetsmorgon. Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen strukit handduka/bakhandduka och sedan satt vid datorn och tittade på halv åtta hos mig.

Sen hade jag musik efter det var det lunch åt spaghetti och köttfärsås och fikade åt hallontårta och drack kaffe.

Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt.

I morgon har jag tänk att åka till dingle och fika på den stället som Louise har från familjen annorlunda och på söndag ska jag väl fira lilla Anna som fyller år på måndag.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 3 februari 2011 17:15

Jag vaknade vid 08:20 jag flyttade mig från sängen till soffan och tog 2 ipren och somnade om till 09:30 när Vidar väkte mig.
Jag tittade på nyhetsmorgon, efter tio och drack kaffe.
Sen åkte jag till skolan åt lunch/fikade och satt vid datorn.
Jag har hemkunskap, Vi gör fyllda paprikor och just nu sitter jag vid datorn men nu ska vi käka maten.
 
Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 2 februari 2011 14:15

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till skolan har inte gjort så mycket  egena ämne.

Jag har suttit vid datorn och resat i e-mail.

Snart ska jag hem och göra markalongen med korv och ta det lugnt innan banken. När jag kmr hem ska jag titta på halv åtta hos mig,hotellpraktikarna, efterlyst och tre kronor.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards