laxen

Alla inlägg under februari 2011

Av Kristin Laxing - 20 februari 2011 16:18

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen dammsugit och slabba golvet och sedan fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på var där 1 timma.

Sen åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 20 februari 2011 16:01

Jag vaknade vid 08:00 jag tittade på Lassie på äventyr och sedan fixade i ordning lägerheten.

Sen gick jag ner till Linda lämnade beck filmerna, ica och hämtade pengarna.

Sen gick jag hem och diskade.

Jag tittade på Lassie igen.

Sen km dom hit och lämnade soffan, foltöljerna och sängen och nu ligger jag i soffan och tittar på Lassie på äventyr.

Sen ska jag titta på postkodmiljonären, melodifestvalen, lassie på äventyr och ta det lungt.  Ha det gött alla nu


Hejs och Puss

 

Här kmr bilder på mina nya soffan, foltöljerna och sängen

 

  

Soffan


   

Foltölj


   

Foltölj


   

Sängen 

Av Kristin Laxing - 18 februari 2011 14:24

Tisdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och vilade.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade jag för cafét och sedan syrde.

Efter lunchen ståde jag i cafét.

Sen åkte jag till gymet det gick bra efter gymet åkte jag till göteborgs-hjulet och hälsade på lite och sedan åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt rasten av kvällen.

 

Onsdag

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon och alpint vm.

Sen åkte jag till stan åt på mc donalds och sedan hälsade på göteborgs-hjulet och sedan åkte jag klubblokalen och väntade på att träningen ska börja det gick bra och sedan åkte jag hem, tvättade tittade på tv och to det lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon och tittade på alpint vm och sedan åkte jag till skolan och väntade på att utverklingsamtalet det gick bra båda C och L. Sen åkte jag till bio jag och V tittade på Gränsen det var spännande och bra tycker jag.

Efter bio åkte jag till movieline och köpte lassie och sedan gick jag till göteborgs-hjulet och hälsade på¨och sen åkte jag hem tittade på lassie.

 

Fredag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och vilade.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade jag saker till fyllda paprikor som jag gjorde det var så gott.

Nu sitter jag här vid datorn, ta det lugnt och lyssna på musik

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

  


  


  


  




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

Av Kristin Laxing - 14 februari 2011 13:45

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och vilade till 07:30.
Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.
Sen handlade jag till cafét och sedan började syr en väska.
Sen handlade savetter.
Nu ska jag fortsätta och syr väska och sedan ska jag och charlotte göra posten.
Sen ska jag till innebandys-träning och sedan hem titta på halv åtta hos mig, familjen annorlunda och spårlöst.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss     Ha en trevlig alla hjärtans dag

  

Av Kristin Laxing - 13 februari 2011 16:21

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, alpint vm och drack kaffe.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på var där typ 2 timma.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn tittade på familjen annorlunda drack kaffe och åt buller.

 

Grattis på födelsedagen och hoppas att du får en trevlig kväll morfar.

Gött mos att Brolle och Sanna km till finalen :-).

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 12 februari 2011 19:34

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, alpint vm och drack kaffe och sedan fixade i ordning mig.

Sen gick jag ner till Linda och lämnade räkning och en lapp.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn tittade på familjen annorlunda, drack kaffe och to det lugnt.

Efter stads-bibblan åkte jag hem till Vidde åt pizza till middag efter maten åt jag en bakelse det var gott.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

Jag och Vidar ska titta på melodifestvalen kl 20:00.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

 

  

Jag

 

Vidar  

Av Kristin Laxing - 11 februari 2011 18:16

Jag vaknade vid 06:00 men somnade om till 10 fick jag skynda mig till jobbet.

Jag har bara suttit vid datorn och tagit det lugnt.

Efter jobbet åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn tittade på familjen annorlunda och to det bara lugnt.

Jag ska titta på let´s dance och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 11 februari 2011 18:06

Tisdagen

Jag var hemma från jobbet pga ont i ryggen to det lugnt hela tisdagen.

 

Onsdagen

Jag hade världens huvudvärk natten från tis till ons jag var hemma från

skolan.

Jag gick ner till Linda satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte vi till gammel mormor och firade henne på 96 årsdagen åt bullar/tårta och drack kaffe.

Sen åkte hem till linda satt vid datorn och to det lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn och to det lugnt vi pratade om förra veckan skriv kvitto och sedan var det rast.

Sen var jag inne på fronter och skriv recept.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn, tittade på fam annorlunda och to det lugnt. Nu ska jag hem titta på tv och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards