laxen

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Lördag - Måndag

Av Kristin Laxing - 14 december 2010 12:33

Lördagen Jag vaknade vid 07:00 åt frukost och fixade ordning mig.

Sen körde Vidars pappa till kviberg och lämnade mig och sedan åkte vi till Eslöv.

När vi km fram byte vi om och började spelade första matchen vann vi med 0-7, den andra matchen vann vi med 0-8 och den sista matchen vann vi med 4-6 Fan vad gött vi vann hela Lucia Cupen i Eslöv och sedan åkte vi hem igen.

Stannade i Ängeholm och käkade på mc donald´s mini-bussen fastnade dörren typ en halv timma och åkte vi hem till götet var hemma igen 19:30 åkte jag hem to det bara lugnt och tittade på tv.

Söndagen Jag vaknade vid 09:00 tittade på tre kronor och to det lugnt.

Sen åkte jag till stan och sedan Lisse tittade på JulLotta åkte några grejor och åt mat och sedan hem tittade på tre kronor och to det bara lugnt.

Måndagen Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det bara lugnt och sedan tittade vi på TUVE-LUCIA dom var jätte bra och sedan fikade vi med.

Sen gjorde jag inte så mkt under dagen to det bara lugnt.

Sen åkte jag till innebandy-träningen det gick bara bra den sista träningen innan uppehållet och sedan åkte jag hem tittade på svenska hjälta somnade framför tv.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Vi hörs senare

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Laxing - 23 april 2017 21:07

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, bloggade, käkade frulle/drack kaffe. Sen började jag att städis. Sen efter städningen chillade jag och kikade på Smartare än en 5:e klass...

Av Kristin Laxing - 22 april 2017 23:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, käkade frulle/drack kaffe, fixade jag mig och chillade. Sen åkte jag till Liseberg och väntade på älsklingen. Vi åkte några karuseller me...

Av Kristin Laxing - 21 april 2017 23:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag ringde och väckte älsklingen, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plast upp till bryggan och plockade toapapper/hushåll...

Av Kristin Laxing - 17 november 2016 22:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta källarna, pantad...

Av Kristin Laxing - 15 november 2016 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag kikade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit upp platsen till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, pantade flas...

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards