laxen

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Kristin Laxing - 14 december 2010 15:38

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart, drack kaffe och duchade. Sen gick jag till jobbet drack kaffe och åt räkbagette.

Sen handlade jag till cafét och to det lugnt.

Sen gick jag hit till bibblan to det lugnt och skriv i mina blogg efter rasten satt vid datorn och spelade kort och sedan fixade smörgåsar till Bengan och to det lugnt.

Nu är jag här igen, skriver och ta det lugnt Snart hem titta på tre kronor, sverige vs frankrike, passa filip och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 14 december 2010 12:33

Lördagen Jag vaknade vid 07:00 åt frukost och fixade ordning mig.

Sen körde Vidars pappa till kviberg och lämnade mig och sedan åkte vi till Eslöv.

När vi km fram byte vi om och började spelade första matchen vann vi med 0-7, den andra matchen vann vi med 0-8 och den sista matchen vann vi med 4-6 Fan vad gött vi vann hela Lucia Cupen i Eslöv och sedan åkte vi hem igen.

Stannade i Ängeholm och käkade på mc donald´s mini-bussen fastnade dörren typ en halv timma och åkte vi hem till götet var hemma igen 19:30 åkte jag hem to det bara lugnt och tittade på tv.

Söndagen Jag vaknade vid 09:00 tittade på tre kronor och to det lugnt.

Sen åkte jag till stan och sedan Lisse tittade på JulLotta åkte några grejor och åt mat och sedan hem tittade på tre kronor och to det bara lugnt.

Måndagen Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det bara lugnt och sedan tittade vi på TUVE-LUCIA dom var jätte bra och sedan fikade vi med.

Sen gjorde jag inte så mkt under dagen to det bara lugnt.

Sen åkte jag till innebandy-träningen det gick bara bra den sista träningen innan uppehållet och sedan åkte jag hem tittade på svenska hjälta somnade framför tv.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Vi hörs senare

  

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards