laxen

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Kristin Laxing - 12 november 2010 14:51

Tisdagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det bara lugnt.

Sen fixade några grejor till lunchen och efter lunchen var jag i cafet.

Sen åkte jag till gymet och tränade och sedan åkte jag hem och hade jag tvättstugan tittade på tv och to det bara lugnt.

Onsdagen Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen åkte jag till skolan vi har tema första hjälpen fram till 11:30 på rasten åkte jag stan och köpte Tre kronor boxen och sedan åkte jag till skolan och hade historia och sedan åkte jag till Fotbolls-träningen det gick bara bra.

Sen åkte jag hem tittade på bonde söker fru, tre kronor och to det bara lugnt.

Torsdagen

Jag vaknade vid 07:00 tittade på tre kronor och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan och hade hemkunskap gjorde italisk fiskgrtan med pasta och efterrätt morotskaka och sedan åkte jag hem och tittade på tre kronor.

Fredagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på tre kronor och drack kaffe.

Sen gick kaffe och to det bara lugnt. Sen fixade mackor till tuve-säve stadsdelsförningen och sedan satt vid datorn.

Sen hade musik fram till lunchen.

Och nu sitter jag till datorn och ta det bara lugnt,

Sen ska jag till liseberg hälsa på mina vänner och åka en massor och sedan ska jag till Vidar titta på idol/doobidoo, tre kronor och ta det bara lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards