laxen

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Kristin Laxing - 8 november 2010 14:55

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen gick jag jobbet drack kaffe, satt vid datorn och to det bara lugnt.

Sen handlade jag till cafét och sedan satt jag vid datorn och to det bara lugnt.

Sen gick in till tuve-säve stadsdelsförningen och slängde kartonger till soprummet. Sen var det rast lunchade i raffe och åt kebabrulle efter gick jag till jobbet drack kaffe och to det bara lugnt.

Efter rasten gick vi på en lite promnad runt i tuve när vi var tillbaka satt jag vid datorn lite och sedan gjorde jag mat-kuponger och nu sitter jag här vid datorn och ta det bara lugnt.

Snart ska jag till innebandy-träningen hoppas att det går bra i dag efter helgen västgötlandserien i lördagen.

När jag kmr hem ska jag titta på tv och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 8 november 2010 10:30

Lördagen Jag vaknade vid 07:00 jag fixade frukost och sedan fixade ordning mig. Sen åkte jag till Valhalla och väntade på att spela börja det gick sådär förlorade alla matcherna efter det hälsade jag på Göteborgs-Hjulet och åkte vip det var hel häftigt. Sen åkte jag hem tittade på tv och to det bara lugnt.

 

Söndagen Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost, kom bo-stödet och to det bara lugnt hela förmiddagen.

Jag gick från tuve till grimbo tog en halv timma.

Sen ska jag hem titta på tv ochb ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards