laxen

Alla inlägg under april 2010

Av Kristin Laxing - 15 april 2010 16:55

Jag försov mig i dag med.
Sen åkte jag till skolan och satt vid datorn och ta det lugnt.
Vi gjorde pastasalland det var så gott.
Nu ska jag åka hem för att ska passa filip titta på tv och ta det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 14 april 2010 16:59

Måndagen jag försov mig var hemma och to det lugnt istället.
Sen åkte jag till innebandys träning det gick jätte bra.
Sen åkte jag hem, tittade på spårlöst, fotbollskväll, nyheterna och sporten.
Sen gick jag lagg mig.


Tisdagen jag försov mig igen var hemma och to det lugnt istället.
Sen åkte jag till fotbolls träning det gick jätte bra.
Sen åkte jag hem och passade filip skönt han somnade tittade på tv, to det lugnt och duchade med.
Sen gick jag lagg mig.


I dag jag vaknade vid
06:00 tittade på nyhetsmorgon och rivstart och fixade ordning mig.
Sen åkte jag till skolan och hade historia lektion från 08:30 ill 11:30.
Sen åkte jag till stan först och kollade efter en cykelpump hittade ingen.
Sen åkte jag till tandläkare hade inga hål skönt.
Sen åkte jag till centralen och satt vid datorn först sedan filkade jag. nu sitter jag här vid datorn i stads-bibblan.
Sen ska jag hem städa och tvätta tråkigt och passa filip med.
Titta på tv och ta det lugnt. Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 11 april 2010 18:34

 

Jag vaknade vid 09:30 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.
Vidar

 

Jag

    

Sen sprang  Jag & Vidar i skatås 2,5 km det gick bra.
Sen tittade på HIF vs EIF. Fan vad gött att HIF vann med 2-1. Sen åkte vidar till ullevi och tittade på IFK-BP matchen slutade 1-1 och jag åkte till bibblan härlanda och sedan stads bibblan.
Sen åkte hem till vidar.
Nu sitter vid datorn och ta det lugnt.
När jag kommer hem då ska jag titta på tv och ta det lugnt.
Ska titta på Wallander som kommer kl 21:00 sedan ska jag sova.
Ha det gött alla nu Hejs & Puss



Jag älskar dig över allt annat på denna jord Vidar och du är så underbar <3 Pussis Tack för en underbar dag/kväll Vidar <3
Av Kristin Laxing - 10 april 2010 20:28

Jag vaknade vid 08:30 gick vid 08:45 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.
Sen mötte upp Pappa & Anne-marie i hållplatsen först lämnade pappa in hästerna och sedan gick vi till synoptik och provade glasögon till mig och undersöker mig med

    

jag hittade ett par glasögon med guldbåge och var försmå att har stora glas på då fick jag ta ett rödabåge.
Sen åkte jag hem och to det lugnt.
Sen åkte jag hem till Vidar satt vid datorn en stund och sen gjorde jag grösakerna till pickabrödet sedan åt vi pickabrödet med köttfärs och grösakerna det var gott.
Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt
Sen ska jag titta på Real Madrid vs Barcelona (El Clásico) hoppas att barcelona vinna i kväll med 0-2, 1-2 eller 2-3 tror jag på.
Fan vad gött Barcea vann med 0-2..........

Nu sitter vid datorn och ta det lungt.

Snart sova med ha det gött alla nu hejs och puss natti natti

Av Kristin Laxing - 9 april 2010 22:03

Jag vaknade vid 10:45 gick upp 11:00, tittade på tv och drack kaffe.

Sen fixade ordning mig sedan skulle lämna två dvd filmerna till Hemmakväll lämnade 1 förut sen efter det åkte jag härlanda bibblan och satt vid datorn.

Sen åkte jag hem och hämtade dvd skiva som jag glömde lägga in dvd sen åkte till Hemmakväll i gen och lämnade.

Sen åkte jag hem till Vidar vi tittade talang 2010 och åt pizza det var goot med pizza och myste med.

När jag kommer hem ska titta på tv innan gå och lägga mig.

I morgon ska jag, pappa och anne-marie ska fixa glasögon till mig

Ha det gött alla nu Hejs & Puss Natti Natti 

 

 

  

 




Av Kristin Laxing - 8 april 2010 18:46

Igår

Jag vaknade vid 06:55 tittade på rivstart och drack kaffe. Sen åkte till skola och hade utverklingsamtal båda historia och hemkunskap det gick bara bra.

Sen åkte jag hem to det lungt innan man städade.

Sen var jag barnvakt för maria för hon jobbade.

Sen känner mig hägig och trött sen fick feber med... '

 

Idag var hemma från jobbet för att hade fortfarade feber.

Gick lagg mig vid 07:30 och villade fram till 11:30.

Sen har jag tagit det lungt och tittat på tv...

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss


  

Av Kristin Laxing - 6 april 2010 21:48

Jag vaknade klocka 06:00 tittade på nyhetsmorgon och känner mig illamårande det gick inte tills jag skulle gå fick stanna hemma. G

Gick lägg mig kl 07:00 och vaknade vid 12:30 då var illamårande borta gött....

 

To det lugnt tittade på tv och så olika med... 16:00 gick jag in i duchen och gjorde middag åt spaghetti och köttfärsås.

 

Sen åkte jag ullevi tittade på IFK-DIF matchen slutade 1-1.

Nu sitter jag vid datorn i centralen .  I morgon är det utverklingsamtal i skolan......

 

Sen ska jag hem och sova  Ha det gött alla nu Hejs & Puss Natti natti

 

Av Kristin Laxing - 5 april 2010 22:51

Jag vaknade vid 09:15 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

 

Sen ordning mig sedan åkte till stan och köpte en vår-jacka.

 

Sen möte jag upp vidar. Vi gick runt äffrerna och vidar köpte sims 3.

 

Sen åkte hem till han jag drack kaffe och spelade sims 3.

 

Nu tittar jag på Johan Falk-de fredlösa.

 

Sen ska sova ska jobba i morgon.

 

Ha det gött alla Hejs o Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards