laxen

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Familjen-Dagen/ Öppet Hus

Av Kristin Laxing - 22 april 2010 13:55

Tisdagen
Jag åkte till liseberg och gick in och väntade på familjen-dagen ska började, jag möta upp Vidar i Huvudenré.
Och sedan åkte vi en massor med karuseller och spelade lite med.
Jag vann sjärvisten på Maraboo bli jätte glad..... :-).
Sen åkte jag hem, tittade på Barcelona-Inter fan att barca förlorade.
Sen gick lagg mig vid 22:30 var så trött då....

 

  


  


  
Onsdagen
Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon & Rivstart.
Sen åkte jag till skolan fixa ordning för nalleauten. Sen gick vi ner till teaten för att titta på en invningas och tittade på ungevisning av artistent-prommet och ett till minns inte den programmet heter.
Sen åt vi lunch pannkakor med sylt och glass.
Sen upp sal 26 nalleauten och röda tråden sen vid 14 gick ner till teaten igen för avslutad öppet hus.
Sen åkte jag till liseberg och fixade guldpasset och sen åkte jag hem, villade och somnade typ en timma och halv. Tittade jag på halv åtta hos mig, drömmen om italien, andra avenyn, nyherna och sporten.
Sen gick lagg mig efter det var så trött.

 

  


  


  
Torsdagen
Jag vaknade vid 06:55 tittade på Rivstart, Nyhetsmorgon och åt jag frukost. Sen hoppade in i dunchen och åt jag lunch, pastasalland och fixade ordning mig.
Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt och vänta på hemkunskapen ska börja.
Sen ska jag hem och passa filip för att Maria ska jobba.
Ha det gött alla nu i solvärme. Hejs & Puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Laxing - 23 april 2017 21:07

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, bloggade, käkade frulle/drack kaffe. Sen började jag att städis. Sen efter städningen chillade jag och kikade på Smartare än en 5:e klass...

Av Kristin Laxing - 22 april 2017 23:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, käkade frulle/drack kaffe, fixade jag mig och chillade. Sen åkte jag till Liseberg och väntade på älsklingen. Vi åkte några karuseller me...

Av Kristin Laxing - 21 april 2017 23:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag ringde och väckte älsklingen, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plast upp till bryggan och plockade toapapper/hushåll...

Av Kristin Laxing - 17 november 2016 22:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta källarna, pantad...

Av Kristin Laxing - 15 november 2016 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag kikade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit upp platsen till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, pantade flas...

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards