laxen

Alla inlägg under maj 2015

Av Kristin Laxing - 6 maj 2015 21:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, fortsätta jag med frukost, gjorde panten och plockade upp varor. Åkte en snabbis till västtrafiks hittegods för att (syrran Linda) råkade glömma Anna och Emmas foppa tofflor och sedan till klubblokalen, väntade på att fotbolls.träningen ska börja, sen började fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Barca vs Bayern hoppas på att Barca vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 5 maj 2015 21:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kälarna, kör in röda/blåa backarna och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag käkade hallon och drack cappuccino, tittade på tv:n och chillar. Nu tittar jag på Jeventus vs Real Madrid hoppas att Jeventus vinner i kväll. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 4 maj 2015 21:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast till bryggan, gjorde frukost, tagit svarta kälarna, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Jag handlade på vägen hem och sedan åkte jag hem. Jag chillade en stund innan matlagningen. Sen började jag att lagade spaghetti och köttfärssås. Jag tittade på IFK Göteborg vs Falkenberg FF Fan vad gott 2-0 2 målskytt Sören Rieks. Nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik, bloggar och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 3 maj 2015 22:18

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen började jag att städa, tvättis hela förmiddag. Jag käkade lunch, sen somnade jag efter städis och tvättis. Vaknade igen vid 15:00 av älsklingen ringde. Jag tog kartonger till förrådet och fixade jag mig. Sen åkte jag till Liseberg och mötte upp älsklingen. Vi åkte Balder, Kålle, Flume och Radiobilerna och gick jag till äteriet för att käka på BK. Sen åkte jag Helix, Atmosfear, Lisebergshjulet och Swinget. Sen åkte jag hem. Jag tittar på Johan Falk - Barninfiltratören, bloggar och chillar. Ny vecka med nya kraften. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards