laxen

Alla inlägg under april 2015

Av Kristin Laxing - 17 april 2015 23:45

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kälarna, pantade flaskor/burkat, gjorde panten. byte säckarna pant kälarna och plockade upp varor. Sen käkade jag mellis, handlade jag. Sen åkte jag hem och lämnade sakerna. Sen åkte jag till stan och köpte en fodral till IPHONE och sedan åkte jag hem till älsklingen. Vi hade fredagsmys tittade på Let's Dance och myste. Sen åkte jag hem. Nu bloggar jag och chillarr. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 16 april 2015 21:18

Tja och Gokväll på er! Hur är är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta kälarna, fixade lite panten och plockade upp varor. Sen käkade mållis och sedan åkte jag hem, byte om till tränings-kläder och löp-tränade jag. Jag duschade och fixade mig och sedan åkte jag ner till torget tand läkare det bara bra hade inga hål. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Skellefteå vs Växjö och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

 

 

 

 

Av Kristin Laxing - 15 april 2015 20:56

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Sveriges yngsta mästerkock och chillar. Snart börja Paris SG vs Barcelona hoppas att Barcelona vinner i kväll. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

Av Kristin Laxing - 14 april 2015 21:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit alla blåa kälarna och plockade upp varor. Sen käkade mellis och sedan hem. Jag byte om till tränings kläder och löp-tränade jag det gick bara bra. Sen duschade och sedan var det boende fika vi fick paj och våfflor och pratade lite om sommaraktivtet till sommar det gick bra. packade träningsväska och sedan gjorde maten. Nu tittar jag på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 13 april 2015 21:30

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, tagit ner svarta kälarna, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen käkade jag mellis och sedan åkte jag hem. Jag hämtade presentkortet och sedan beställt en ny dammsugare och en Tassimo maskin. Sen löp-tränade jag det var super skönt. Jag duschade, käkade mat och nu tittar jag på jordskott och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

Av Kristin Laxing - 12 april 2015 21:23

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 av huvudvärk jag somnade om till 11:00 det var skönt att sova ut. Km Sofia började vi att städa, gick jag till tvättstuga, fixade i ordning allt. Chillade jag med. Fixade jag mig och sedan åkte jag ner till torget handlade. Sen åkte jag hem igen. Jag tittade på IFK Göteborg vs Malmö FF fan att IFK Göteborg förlorade med 0-1. Sen km Kerstin lagade vi mat. Nu tittar jag på Mästarnas mästare och chillar. Ny vecka med nya kraften Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 april 2015 22:59

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, plockade upp varor, tagit ner blåa/svarta kälarna, pantade flaskor/burkar och plockade upp varor. Sen åkte jag till bibblan och möte upp älsklingen, sen åkte vi till netto köpte några saker, trodde älsklingen glömde sin bankkort på jobbet inte icke hade de sin jacka inne ficka och var jag så toa lödig gick jag till bredvid stadium och sedan åkte jag till älsklingen. väntade på honom han km hem. Sen myste lite, gjorde hemgjorda pizza, käkade pizza, tittade på Let*s dance och myste. Jag fick blombukett av älsklingen jag blev super glad och lyckling tack för blombuketten älskling <3. Älskar diig så sjukt mkt <3. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 9 april 2015 21:12

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta kälarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen köpte thaimat på vägen hem och sedan åkte jag hem. Jag käkade thaimaten och chillade. Nu ska jag titta på Johan Falk och sedan sova. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards