laxen

Alla inlägg under november 2014

Av Kristin Laxing - 22 november 2014 11:01

 

Tja och Förmiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. (Fredag) Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde panten, gjorde frukost, fortsätta jag med panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till stan mötte upp älsklingen, vi gick till Pressbyrån för att han tippade och sedan åkte han hem och jag handlade lite och sedan åkte jag hem. Jag tittade på Postkodmiljonären, Idol och chillade. Vi hörs senare PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 20 november 2014 23:10

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta kälarna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag chillade och käkade mat. Sen åkte jag till Scandinvium mötte upp älsklingen och Trygve och sedan tittade vi på Frölunda vs HV71 fan vad gott att Frölunda vann efter straffar. Sen åkte jag. Nu ligger jag i sängen och alldeles strax sova natti natti. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 november 2014 21:01

 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, fixade i panten och hjälpte Suss. Sen åkte jag fotbolls träningen, det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag har duschat, käkat mat och nu ligger jag i sängen bloggar, chillar och tittar på tv:n. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 18 november 2014 21:27

 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit alla blåa källorna, gjorde panten och hjälpte Suss. Sen åkte jag till Elgiganten för att lämna in min datorn på lagning, gick jag till Paprika och köpte med mig och sedan åkte jag hem. Jag käkade sallad, drack päron loka, tittade på Skilda världar och chillat. Nu börja Frankrike vs Sverige. Morron jobb och sedan fotbolls träning. Vi hörs imon


Av Kristin Laxing - 17 november 2014 20:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre nu. Jag vaknade vid 06:00 av jag frös så sjukt mkt, jag ringde Suss och sjuk anmälde mig, sms:ade personalen och älsklingen ringde mig och sa jag att frös så sjukt mkt och sedan somnade jag om. Jag vaknade igen vid 09:20 av mig själv, jag mätande feber men hade ju lite feber. Jag har liggat i sängen, har ett på Solsidan, Skilda världar, käkat mat/druckit kaffe/vatten, vilat, duschat, chillat och kurerat mig så gott jag kan. Nu tittar jag på Kockarnas kamp och chillat. Morron bli det jobb för mig. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 november 2014 20:33

 



 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade jag mig. Sen åkte jag till Bio platsen och mötte jag upp älsklingen. Vi tittade på Dum dummare 2 den var sjukt rolig, jag rekommendera verkligen att ni titta på den. Den får 5 av mig. Sen gick vi letade cach jag hittade 2 och tippade vi med. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Torpederna, dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 15 november 2014 21:41

 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag hem och drack kaffe. Sen började jag att städa och tvättis. Sen åkte jag till Vasa viktoriagatan och mötte upp älsklingen. Sen gick på café det var super mysig och tippade vi med. Sen gick jag till bibblan och lämna en bok. Sen gick jag till Clss Olsson och köpte hörlurar och en slang till IPHONE, gick jag till Bioplatsen och köpte biljetter till dum dummare 2 till i morgon. Sen åkte jag hem. Jag lyssnade på musik och tog det lugnt. Jag tittade på Junior Eurovision song contest och nu tittar jag på Montenegro vs Sverige och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 11 november 2014 21:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit ner blåa kälarna, panten krånglade, plockade upp varor och hjälpte Suss. Sen åkte jag hem. Jag satt vid datorn, tittade på onda daockan och tog det lugnt en stund. Sen åkte jag och Marvic till Nordic Welliness och fixade gymkortet till mig ska tillbaka på fredag igen med Marivic efter det gick jag till Stadium och köpte reflexväst, ficklampa i pannan och en tränings t-shirt. Sen gick jag till Mc Donalds och köpte mat och sedan åkte jag hem. Jag tittade på reprisen om Klas Ingesson. Nu bloggar jag och lyssnar på Frölunda vs Tapparna fan vad gott att Frölunda leder med 2-0.. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards