laxen

Alla inlägg under oktober 2014

Av Kristin Laxing - 15 oktober 2014 20:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog set lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukosten, gjorde panten fin och plockade upp varor. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade, käkade pytt i panna och nu dricker jag kaffe och tittar på skilda världar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 14 oktober 2014 21:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, km Rosalie vi pratade lite, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde panten, plockade upp varor och frontade. Sen åkte jag hem. Jag fixade två bloggar kristinsträning och kristinsmat, tittade på skilda världar, drack kaffe och tog det lugnt. Sen löp-tränade jag det gick bara bra. Sen jag km hem från löp-runda duschade och fixade middagen som blev korv och makaroner. Nu lyssnar jag på musik och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 9 oktober 2014 22:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på skilda världar och chillade en stund, sen började jag med middagen som blev korv i ugn och makaroner det var gott tittade på Växjö vs Frölunda fan vad gott 1-2. Nu tittar jag på Sverige vs Ryssland som står 1-1 och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2014 22:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn tittat på skilda världar och tagit det lugnt. Vi hörs i morgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2014 19:14

1 år och 4 månader med världens bästa pojkvän <3.
Jag älskar och saknar dig  så sjukt mkt.
Du är så vackraste, gulligaste, sötaste, snyggaste, goaste och underbaraste älskling <3 <3 <3 <3 <3.
Dina ögon är så fina älskling <3.
Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du är min lovepower och strongest älskling  <3 <3 <3 <3 <3.
   

Av Kristin Laxing - 7 oktober 2014 21:14

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och duschade jag. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, tagit ner den blåa kälarna och tömmande alla cola premier för att dom hade gått ut datumet. Sen åkte jag hem och väntande på att Gunilla och Sandra ska komma, vi hade KP-möte inför möte till nästa vecka. Jag har suttit vid datorn och tagit det lugnt. Nu tittar jag på CHL fan vad gott Frölunda leder med 1-7 mot Villach. Imorgon firar jag och älsklingen 16 månader tillsammans. Vi hörs i morgon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 6 oktober 2014 22:12

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukosten, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde panten och plockat upp varor. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Sen började jag att dammsuga golvet, moppade golvet, gjorde toaletten, diskade och tvättade kläder. Nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 6 oktober 2014 21:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, käkade frukost, drack kaffe, duschade och tog det lugnt. Sen åkte jag till Liseberg och väntade på älsklingen han var lite sen. Vi åkte några grejer, åkte vi till Vidars kusiner och doms föräldrar firade Kamilla för att hon fyllde år och dom flyttade med. Sen gick vi till Cheers och tittade på Norrköping vs IFK Göteborg och Arsenal vs Chelesa men tyvärr förlorade båda Arsenal och IFK Göteborg. Sen gick vi till MC Donalds för att käkade och sedan åkte vi tillbaka till Liseberg. Vi åkte några grejerna och sedan åkte älsklingen hem. Jag åkte Helix innan Fyrverkarna började det var så sjukt fin fyrverkarna och sen åkte jag hem. Jag satt vid datorn en stund, tittade på Fjällbacka och tog det lugnt. Tack för en underbar dag i går älskling. PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards