laxen

Alla inlägg under juni 2014

Av Kristin Laxing - 18 juni 2014 21:06

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panten och plockat upp varor. Efter jobbet åkte jag in till stan och köpte tre par nya skor och sedan åkte jag hem. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Fotbolls VM Spanien vs Chile hoppas att Spanien vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 17 juni 2014 21:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit net blåa kärna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem och fixade lite innan möte. Sen km dom det gick bara bra, tog det lugnt. Sen km Sandra vi pratade lite innan bondefika. Sen gick vi upp och hade bondefika det gick bara bra. Sen gick jag ner till mig och tog det lugnt en stund. Sen tog jag löp-tränade det gick bara bra. Nu tittar jag på Braslien vs Mexiko hoppas att Braslien vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 juni 2014 22:11

Är glad och lycklig tjej som sprang på 34:59 :). Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 juni 2014 22:05

Är glad och lycklig tjej som sprang på 34:59 :). Vi hörs i mon PössPöss K

[Bild]

[Bild]

Av Kristin Laxing - 16 juni 2014 18:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, pantade alla flaskor/burkar, gjorde rent panten, tagit ner alla svarta kärna och gjorde pressen. Sen åkte jag in till stan och mötte upp älsklingen och vi tippade. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Fotbolls-VM Tyskland vs Portugal spännande match och efter matchen ska jag tar en löp-runda. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 13 juni 2014 21:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost och plockat upp varor. Sen åkte jag hem lämnade mina arbets kläderna och hämtade tränings kläderna och sedan åkte jag. Jag mötte upp älsklingen vid Lidi och sedan åkte jag hem till han och väntade på han. Vi tittade Mexiko vs Kameror och gjorde tacos. Nu har vi fredagsmys med tacos och Fotbolls VM Spanien vs Holland hoppas att Spanien vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 12 juni 2014 21:45

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit backarna ner till lagret, plockat upp varor, gjorde rent i pressen, tagit ner svarta kärna och plockat upp varor. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade och sedan åkte jag hem. Jag käkade sallad och vilat efter som äntligen börja Fotbolls VM Brasilien vs Kroatien hoppas att Braslien vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 11 juni 2014 22:00

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tog ner blåa kärna, tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panten och gjorde rent i pressen. Sen åkte jag till klubbhuset och väntade på att det ska börja, tips promenad och korv med bröd. Sen åkte jag hem var i basen och pratade med Andrew och Marivic. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards