laxen

Alla inlägg under maj 2014

Av Kristin Laxing - 11 maj 2014 23:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget medier? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, väckte älsklingen, drack te och tog det lugnt. Sen åkte vi till Liseberg, åkte några karuseller och käkade mat. Sen åkte jag åkte till Redbergsplatsen och mötte upp Linda, Anna och Emma. Sen gick vi till Cirkus Skratt den var sådär cirkusen. Sen åkte vi till Coop och sedan käkade vi på mc donken. Sen åkte jag hem. Jag tittade på mästarnas mästare och åkte ner till Linda och hämtade min påse. Nu tittar jag på tv:n ska strax sova. Grattis till Thomas Ravelli som vann Mästarnas Mästare du är kung. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 maj 2014 22:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 08:40 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte vi till stan, käkade mat, åkte tippade och sedan lämnade mina saker. Sen åkte vi Lisse, åkte några karuseller men jag åkte Helix o Lisebergshjulet. Sen åkte jag hem till älsklingen, tittade på smartare än 5-e klassare, käkade mat och nu tittar vi på Eurovision song contest kom igen Sanna och vinn Eurovision :). Nu ska jag fortsätta och tittar på ESC. Jag har haft det en underbar dag med älsklingen. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 maj 2014 23:30

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre. Jag vaknade vid 09:00 av Sandra km tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen började jag att dammsuga golverna och moppade golverna. Sen har jag liggat i sängen, tittat på Noll tolerans och tagit det lugnt. Sen km älsklingen vi tog det lugnt, älsklingen käk till oss. Och hade vi fredagsmys tittade på Postkodmiljonären, Let's dance och tog det lugnt. Nu gör vi inget tar det lugnt. Grattis till Benjamin som vann Let's dance wii. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 maj 2014 23:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande förkyld. Jag vaknade vid 10 när älsklingen ringde o väckte mig. Jag har liggat i sängen tittat på Johan Falk, druckit kaffe, älsklingen km en stund o tog hand om mig, käkade mat, diskat, plockat i ordning, tvättat o tagit det lugnt. Grattis till Norge o Finland som km till finalen på ESC. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 maj 2014 10:53

Jag älskar dig dig så sjukt mkt, du och jag för alltid älskling ?????

Av Kristin Laxing - 7 maj 2014 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär, är sjuk. Jag vaknade vid 03:47 av jag frös, världens huvudvärk och täppt i näsa. Jag försöker somnade om men gick inte då skriv meddela Simon och Sanni inte kommer. Sen ringde V och sedan somnade om till V ringde i gen. Sen sov jag halva dagen. Sen tittade på film, käkade mat, tittade på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Man City vs Aston Villa men snart ska jag titta på Johan Falk filmen på swefilmer och sedan ska jag sova. Vi hörs i mon PössPöss K

ESC

Av Kristin Laxing - 6 maj 2014 21:56

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag jobbet. Jag plockade upp varor, gjorde frukost, fortsätt jag att plockade upp varor och frontade. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tv:n, käkade mat, duschade, diskade och tagit det lugnt. Nu tittar jag på ESC och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 maj 2014 22:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra ryggen är mkt bättre. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Johan Falk, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Kortedala för att käkade.lunch och sedan åkte jag till blåvittshopen för att köpa biljett till IFK Göteborg vs Elfsborg på söndag. Sen mötte jag upp älsklingen på hans jobb. Vi gick till Pressbyrån och tippade och sedan åkte vi hem till han och har Fredagsmys. käkade tacos, tittade på Let's dance och tar vi det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards