laxen

Alla inlägg under april 2014

Av Kristin Laxing - 19 april 2014 10:30

Glad Påsk till er alla hoppas att ni får en super trevlig dag. Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 18 april 2014 22:53

Tja och Gokväll på er! När älsklingen km hem till mig. Då börja han med maten som blev potatis, revben, ägg med mojnas och bröd till det var super gott. Vi tittade på allt flyger, Let's Dance och tog vi det lugnt. Nu ligger jag i sängen ska strax sova. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 18 april 2014 13:34

Tja och Goeftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och väntar på älsklingen ska kma, ta hand om mig och mysa med mig. Vi hörs sen PössPöss K Hoppas att ni får en super trevlig påskhelg och säger Glad Påsk

Av Kristin Laxing - 15 april 2014 21:00

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tog allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kärna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Biggest Loser, duschat, käkat mat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Äntligen hemma och Biggest Loser. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 13 april 2014 19:59

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Lördagen Vi vaknade vid 06:15 fixade vi oss och sedan åkte vi till Nils Ericssons terminalen för att tar swebus till Malmö. Vi km fram till Malmö och tar pågatåg till Malmö arena då var det signal fel då fick vi tar bussen till Malmö arena istället. Vi gick sektionen och tittade på Mora vs Djurgården men Djurgården tog SM guldet efter förlängning och sedan Falun vs Storvreta fan vad gott Falun tog SM guldet efter förlängning med. Fan vad älsklingen är slarvig han trodde att han tappat sin mobil i arena men han hittade sin mobil i min Kim Källströms påsen. Sen gick vi till mc donalds för att köpa mat och tog med oss. För att hinna med Nettbuss och åt maten och tog det lugnt. Jag hade det en kul och trevlig dag med älsklingen . Vi hörs PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 april 2014 21:14

8/6-2013 I tisdags var det 10 månader med världens bästa pojkvän. Du är allt för mig, det ska vara du och jag för alltid älskling. Vi är starka tillsammans och alltid vara vi älskling. Jag älskar dig lovepower och strongest PussPuss

Av Kristin Laxing - 10 april 2014 20:23

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt för att den dåliga uppdate :/ haft mkt jobb. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tog allt plast upp till bryggan, plockade upp varor, gjorde frukost, fortsatt plockade upp varor och tog in svarta kärna. Sen åkte jag jag hem. Tittade på Livet är en schlager, drack kaffe, käkade mat, duschade och tog det lugnt. Nu tittar jag på badhotellet och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 3 april 2014 21:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tog allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde fin i panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till blåvitt shopen och köpte biljett till hemmapremiären och sedan åkte jag hem. Jag tittat på film och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards