laxen

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Kristin Laxing - 7 april 2013 22:37

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 07:15 satt vid datorn och drack kaffe. Sen åkte jag hem till Vidar. Vi tittade på Nyhetsmorgon, käkade frulle och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till Ullevi och tittade på IFK vs Brommapojkarna, fan vad gott IFK vann med 2-0 gott mos. Sen åkte vi till Lidl, handlade pizza och åkte vi hem till han, vi tittade på tv:n, käkade pizza och tog vi det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 april 2013 12:40

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. (I går) Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag städa och tvättade kläder. Jag käkade mat och fixade i mig. Sen åkte jag hem till Vidar och sedan gick vi handlade blomma och kort. Sen åkte vi hem till hans föräldrar på 60 års fest för hans mamma, tjatade och käkade först förrätt fick vi räkmacka den var gott, varmrätt lamm, potatisgratäng och sallad och efterrätt fick vi choklandmos den var gott, tjatade vi och tårta och kaffe den var gott. Sen åkte jag hem och lagg mig. Tack för en underbar kväll och trevligt sällskap. Vi hörs sen PössPöss


 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards