laxen

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Kristin Laxing - 3 februari 2013 20:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 06:30 och åt fulle. Sen sjusar Vidars pappa oss till Kviberg och sedan åkte vi till Vänersborg och spelade fotboll men vi förlorade alla matcherna och km 7 och vi hade kul ändå. Sen åkte vi tillbaka till Göteborg. Vi väntade på Vidars pappa och sedan hem till Vidar. Vi tittade på Postkodmiljonären, Mello och vi tog det bara lugnt. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde ren på toa, gick till tvättstuga, tvätta kläder och diskade. Sen åkte jag hem till Vidars lägenhet den är väldigt fin, hjälpte att diskade och sedan gick vi hem till hans föräldrar och tittade på Bandy VM och hjälpte packa oxå. Nu ska jag titta på Holstein Gottorp, Kontoret och Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss Förlåt för att jag inte bloggade i går var så sten trött när jag km hem från Vidar. Ps här bjuder jag på en bild från i går

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards