laxen

Alla inlägg under december 2013

Av Kristin Laxing - 17 december 2013 22:35

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår mkt bättre var hemma en extra dag. Jag vaknade vid 10:00 har bara titta på Skyskrapan brinner, tv:d och tagit det lugnt. Nu ska jag sova jobb och julavslutning med fotbollen. Vi hörs i mon natti natti PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 december 2013 18:08

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär är sjuk :-( och förlåt för att dålig uppdate. Jag vaknade vid 06:00 ringde jobbet sa att jag är sjuk, tittade på Nyhetsmorgon och åkte jag till torget och posta överaskningen till Staffan och älsklingen <3 Vidar och sedan hem och lagg mig något timme. Jag har tittat på tv:d, film och tagit det lugnt och försöker bli bra. Längtar till Bingolottos Uppesittarkväll ska överraska Staffan med att sitta med publiken. Vi hörs när jag mår bättre PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 december 2013 20:46

Tja och Gokväll på er? Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag inte bloggade i går var så trött efter helgen. Måndag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka, hade morgon möte, gjorde frukost, rensade korgarna, gjorde ren i pressen och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade tvd och tog det lugnt. I dag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, tagit blåa kärna, rensade korgarna och gjorde ren i pressen. Sen åkte till tidpunkten och fixade nytt kort till henne och mig, åkte torget, mötte upp dom och mötte upp Sandra och fixade p-staven och salva. Sen åkte jag hem. Jag har lyssnat på julradio, tittat på tvd och tagit det lugnt. Nu lyssnar julmusik, tittar på tvn och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 december 2013 20:58

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 09:00 och åkte hem. Jag gick till tvättstuga och tvättade kläder, drack kaffe och sedan börja jag att dammsuga golverna, moppande golverna, gjorde rent på toaletten och diskade. Sen åkte jag till stan, växlade tillbaka till svenska, gick till Clas Ohlson och köpte nödfall laddare, gick till mc donken och mötte upp älsklingen men han gick till Cheers för att jag var så hungrig åt snabb och åkte jag dit och tittande på Arsenal vs Everton fan att det slutade oavgjort. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Hellenius hörna och sedan Johan Falk - Barninfiltratören. Hoppas att ni har haft en trevlig andra advent. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 december 2013 14:17

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Lördag Vi vaknade vid 05:30 och fixade oss. Sen åkte vid Klubblokalen och väntande på att åka till Fredrikstad i Norge. Vi åkte till Fredrikstad vid 07:30 och km fram klockan 10:00. 2 förlusten, 1 vinst och oavgjort och km 7 plats i Julecup är ganska nöjd. Sen åkte vi hem från Fredrikstad i Norge vid 16:37 var hemma i Götet klockan 19:05. Då åkte vi köpte gott och hade Lördagsmys. Jag var så trött däckade jag i älsklingens soffan. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 december 2013 21:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag pantade, gjorde frukost, gjorde rent panten, tagit in blåa kärna, lämnade tillbaka varor och städade pressen. Jag fick skjuts hem av min kollega Birgitta. Sen hade jag och Sandra möte med min nya god man det gick bara bra. Sen åkte till stan skulle möta upp älsklingen där men jag råkade glömma mina sport bh och dusch sakerna fick åka hem och hämta dom. Nu har vi Fredagsmys käkar mat och tittar på Idol jag tror Kevin vinner. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 5 december 2013 20:19

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plasten upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta kärna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tvd, lyssnade på julradio och tog det lugnt. Sen km Gunilla vi gjorde kyckling grönsak citron soppa och käkade jag soppa. Nu tittar jag på Jul med Ernst och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards