laxen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Kristin Laxing - 21 oktober 2012 00:35

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00. Tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till ICA Focus och tippade hästar. Sen åkte vi till Bräutigams och köpte chockland. Sen åkte vi till Rasterangen och käkade pasta det var gott. Sen åkte vi hem till mig. Vi tittade på tv:n, myste och tog vi det lugnt. Nu ligger jag i sängen men snart sova är trött nu. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2012 19:10

Tja! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt för den dåliga uppdate :(.

Lördagen 13 Oktober
Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och väntade på Vidar. Jag var så sömning gick och vilade en stund. Sen åkte jag till Backa Plan och mötte upp Vidar. Vi gick till Burger King och käkade. Sen åkte jag hem och pratade med Andrew och sedan åkte jag hem till Vidar. Vi käkade Tacos, tittade på Körslaget och Johan Falk - Spelet regler och sedan gick lagg oss.

Söndagen 14 Oktober
Vi vaknade vid 09:00 vi åt frulle, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Vi åkte till ICA Maxi och handlade. Sen åkte vi hem till mig. Jag tittade på tv:n, tittade på datorn och tog det lugnt.

Måndagen 15 Oktober
Jag vaknade vid 05:15 gick duschade och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till praktiken. Packade fram varor och packa upp varor hela dagen. Sen åkte jag hem till Vidar käkade mat och sedan åkte vi till Scandinvium och tittade på Frölunda vs HV71 synd bara att Frölunda förlorade. Sen åkte jag hem och sov.

Tisdagen 16 Oktober
Jag vaknade vid 05:15 gick duschade och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till praktiken och gjorde den vanliga saker. Sen åkte jag hem tittade på tv:n, tittade på datorn och tog det lugnt.

Onsdagen 17 Oktober
Jag vaknade vid 05:15 gick duschade och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till praktiken och gjorde den vanliga saker. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem tittade på tv:n och tog det lugnt.

Torsdagen 18 Oktober
Jag vaknade vid 05:15 gick duschade och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till praktiken och gjorde den vanliga saker. Sen åkte hem åkte jag ner till torget och hämtade ett paket på posten och sedan hem tittade på tv:n, gjorde den andra behandlingen och tog det lugnt.

(I dag Fredag)
Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen gick jag och tvättade kläder. Sen har jag titta på tv:n, titta på datorn och tagit det lugnt. Vi hörs sen eller imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 12 oktober 2012 18:29

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade av Vidar ringde mig.

Jag har bara varit hemma titta på tv:n, druckit kaffe, titta på datorn och tagit det lugnt.

Nu tittar på Färöarna vs Sverige, dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 11 oktober 2012 21:51

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste metro och gick jag och handlade. Sen tog jag bara lugnt. Sen gick Jag, Johanna, Karin, Kamela och Anna till Gunnestorpskolan och gjorde åtviningen. Sen gick jag och handlade och sedan åkte jag till gymet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag hem, tvättade och gjorde behandningen. Nu sitter jag i fåtöljen, tittar på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 oktober 2012 21:19

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag upp till, gjorde mackor och lämnade mackorna till förvaltningen, hämtade varor från glöstorpshöjden och sen var det hälsa. Sen åkte Jag och Charlotte till Nohalc och pratade. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem, duschade och käkade mat. Nu ligger jag i soffan tittar på efterlyst och dricker te. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 oktober 2012 19:39

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Backa Bergö jobbade med Bergöbladet hela dagen. Sen åkte jag hem, tittade på datorn, käkade mat, diskat och tagit det lugnt. Nu ligger jag i soffan tittar på halv åtta hos mig, ung & bortkämd och sedan dr house. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2012 20:15

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack te, tog det lugnt och fixa i ordning mig. Sen åkte jag till Selma Löverlöfs Torg för att möta upp Rasmus och Gunilla vid Hemköp . Sen gick vi och pratade med min handledare och kikade runt och sedan åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Sen åkte jag till tandläkare det gick bara bra hade inga hål :). Sen åkte jag hem, käkade mat, tittade på tv:n och tagit det lugnt. Nu ligger jag i soffan, tittar på Pengarna på bordet och sen kmr Underbar är kort. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 oktober 2012 21:25

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, fixade i ordning mig och tog det lugnt. Sen åkte jag till Liseberg åkte attraktionen, käkade mat och tittade på Fyrverkningarna det vad så fina. Nu ligger jag i sängen, tittar på en film och tar det lugnt. Morron är det studiebesök på Hemköp på Selma och Tandläkaren. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards