laxen

Alla inlägg under september 2012

Av Kristin Laxing - 20 september 2012 17:44

Tja på er! Förlåt att den dålig uppdate. Hur är läget med er? Jag mår så där. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Sen gjorde jag återviningen det var mkt och sedan tog jag lugnt. Sen åkte jag hem och tog det lugnt. Jag blev sjuk med snuvig och feber ingen kul alls. Jag vaknade vid 07:15 tittade på Nyhetsmorgon och tagit det lugnt hela dagen legat i soffan tittat på tv:n och datorn. Nu ska jag dricka kaffe o bota jäkla förkyldningen måste bli frisk nu. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 19 september 2012 07:33

Av Kristin Laxing - 18 september 2012 21:42

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:30 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till IPHONE Repationen och hämtade min IPHONEN och sedan åkte jag till Hemköp och hälsade på Vidar var där en stund och sedan åkte jag hem. Jag har tagit det lugnt, tittat på tv:n och datorn. Min granne Lisa km på besök vi pratade, tittade på tv:n och vi tog det lugnt. Jag tittade på halv åtta hos mig, x facor och nu Dr House. Jag har haft en underbar födelsedag. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 18 september 2012 16:25

Av Kristin Laxing - 17 september 2012 22:07

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet läste metro och drack kaffe. Sen gick jag och handlade. Vi har inte gjort så mkt tagit det lugnt. Sen åkte hem och försöker fixa min IPHONE kunde ej ladda IPHONE hela dagen. Jag åkte till IPHONE Repationen och lämnade in och får tillbaka IPHONE i morron i gen. Sen åkte jag hem, tittade på tv:n, käkat mat och tagit det lugnt. Morron fyller man år och bli 27 år. Vi hörs i mon PössPöss Gonatt o Sovgott nattinatti

Av Kristin Laxing - 17 september 2012 08:44

Av Kristin Laxing - 16 september 2012 19:46

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 ringde och väkte Vidar. Jag tittade resten av Skyskrapan brinner och sedan började jag och städa :( dammsög golverna, moppade golverna, sen gjorde jag toa, diskade och dammade och sånt. Sen har jag tagit det lugnt, duschade och käkat mat. Nu tittar jag på Skärgårdsdoktorn och sedan ska jag titta på Beck - I stormens öga och sedan ska jag sova för i mon är det jobb. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 september 2012 10:01

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag skulle fått praktik på ICA i Tuve då km något personal på Kättilsröd och sa jag hade snott saker när jag jobbade där :( tror man att jag blev förbannad och ledsen :(. Jag blev sjuk i tisdags efter after noon tee fick jäkla huvudvärk och frös jag med :(. Men nu är jag äntligen frisk :). Vi hörs sen PössPöss :)

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards