laxen

Alla inlägg under augusti 2012

Av Kristin Laxing - 10 augusti 2012 21:44

Grattis till OS Finalen Harrarna :) jag är sjukt glad. Nu tittar jag på Frankrike vs Kroatien i handbollen men det är spännande match.. Nu ska jag fortsätta att tittar på handbollen.. Grattis till OS Final Herrarna en ändå. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 augusti 2012 20:18

Tja och gokväll! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:30 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan dammsög. Sen åkte vi till Anette. Vi kikade runt i huset, pratade, käkade sallad, drack kaffe, åt kaka och pratade. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn/OS och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 augusti 2012 20:17

Tja och gokväll! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:30 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet läste metro, drack kaffe och tog det lugnt. Vi har inte alls gjort så mkt, jag har suttit vid datorn och tagit det lugnt. Sen åkte till gymet och gymade och sedan åkte jag till ICA Maxi och handlade. När jag km hem packade upp sakerna och fortsättade med skylten. Nu tittar jag på OS och tar det bara lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 augusti 2012 12:31

Förlår för den dålig uppdate har inte orkat bloggat :(. Tisdagen Jag var i Backa Bergö och jobbade med datorn hela dagen. Sen åkte jag hem till Vidar, vi gjorde hemmagjord pizza på världen hodaste väldigt länge. Sen åkte hem, pratade med Marivic, och sedan gör en fin skylt till måndag det är sista för den här sommaren. Onsdagen Jag var i Bak och Form jag gjorde lappar till fredag för att vi ska åka till min kollega Anette. Sen satt vid datorn och tog det lugnt. Sen var möte det bara bra. Det var tydningen en äldre man blev ner slagen i Tuve Torg. Sen åkte jag till Ullevi och väntade på Vidar. Sen tittade vi på Barca vs Man U det var en dålig match. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 augusti 2012 23:50

Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:30 duschade, drack kaffe, tittade på Nyhetsmorgon, satt vid och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Mjuk start på jobbet idag. Sen åkte jag hem och ta på regn boxarna och tövla. Sen åkte till Lisse och tittade på genrep och köpte BK och sedan väntade jag på att Lotta på Liseberg. Jag har haft det en underbar dag med Jonas, Frida, Sara, Martin och Hanna. Vi hörs imon PössPöss Natti Natti

Av Kristin Laxing - 5 augusti 2012 21:05

Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:15 tittade på OS, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till ICA Fortus och mötte upp Vidar, vi köpte saker och sedan åkte vi till Delsjön grillade hamburgare och hade det mysigt. Nu tittar jag på OS, tar det lugnt och dricker kaffe. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 5 augusti 2012 12:57

Förlåt för att jag inte bloggande i går när jag km hem från Lysekil var så sjukt trött. Jag vaknade vid 08:50 åt frulle, drack kaffe, tittade på Nyhetsmorgon och packade. Sen åkte vi till Lysekil, Vi gick en kort promenad och tillbaka till vallen. Vi värme upp och sedan började loppet. Jag var så sjukt trött efter loppet åt banan och drack vatten och sedan duschade. Sen gick vi och käkade en go räksallad och sedan fotade jag vid hamnen. Sen åt Jag och Vidar glass och sedan km bussen. När jag km hem då var jag sjukt trött. Vi hörs senare och här kmr alla bilderna från i går PössPöss


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards