laxen

Alla inlägg under juli 2012

Av Kristin Laxing - 21 juli 2012 21:47

Go kväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen började dammsuga, moppa golverna, toa, m:m. Sen har jag tagit det lugnt och tittat på Gothia Cup finalerna på Gamla Ullevi hela dagen. Fan vad gott att F95 Bele tog Gothia guldet och F97 BP oxå Gothia guldet och i morgon ska jag på dop och ska bli gudmor för Linus :) Vi hörs PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 juli 2012 21:46

Go kväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:30 fixade kaffe och sallad. Sen åkte jag till Heden, tittade på Gais vs Cruzeiro och sedan åkte jag till Majvallen tittade på Bele Barkarby vs Millwall och dom vann med 0-1 till Bele och tillbaka till Heden tittade på fotboll och tittade på Bele Barbarby vs Belgica och dom vann med 0-3 fan vad gott :). Nu är jag trött. Vi hörs PössPöss

Av Kristin Laxing - 19 juli 2012 20:54

Go kväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:45 åt frulle, duschade och följde Grunden Bois vit dom vann 1-0 och tog bronset Grattis till bronset bra killar. Sen åkte jag till Heden och tittade RBK men dom förlorade finalen med 0-2 Grattis till silver tjejer och killar. Sen åkte jag hem för att orka inte stanna kvar till prisudelningen. Tog det lugnt och villade. Nu ligger i soffan tittar på tv/datorn och tar det lugnt. Vi hörs PössPöss

Av Kristin Laxing - 18 juli 2012 21:43

Go kväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 gjorde kaffe och drack oboy. Sen åktejag till Kviberg och tittade på Vidar spelade fotboll men dom förlorade. Sen åkte vi till Heden och tittade på fotboll hela dagen. Och träffade jag Emil med det var ett tag sedan vi träffade vardande. Sen åkte jag hem. Nu njuter jag av sommar-vädret på balkongen och dricker kaffe. Vi hörs PössPösd

Av Kristin Laxing - 17 juli 2012 22:38

Go kväll!
Jag har varit på Kviberg/Heden och tittat på fotboll hela dagen. Nu är jag trött. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 8 juli 2012 13:06

Tja och Godagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag har äntligen semester i 4 veckor :). Jag käkar makaroner och rödpöse och tittar på Lotta på Liseberg. Nu ska jag bosrsta mina tankerna och sedan åka till Liseberg. Vi hörs senare / imon PössPöss Kristin

Av Kristin Laxing - 1 juli 2012 10:56

Tja och Godagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon,drack kaffe och tar det lugnt. Nu ska jag käka sallad, fixa i ordning mig och sen åka till Liseberg       Vi hörs imon PössPöss // Kristin

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards