laxen

Alla inlägg under januari 2011

Av Kristin Laxing - 19 januari 2011 15:29

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.
Sen åkte jag till skolan lektionen började vid 08:30 först säger namnet och favorit program och sedan pratade vi om rättighet och skydigthet efter det hade vi rast en halv timma sen delade vi upp gruppen haften var den uppe pratade vi om rättigthet och skydigthet och sedan sluta jag för dagen.
Gick ner till cafét pratade med karro och johanna.
Nu sitter jag här vid datorn, lyssna på mix megapol i mobilen, ta det lugnt och vänta på att Vidar ringa efter sin lunchrast.
Ska hälsa på han på hans jobb efter det ska jag nog åka till stads-bibblan och kopiera detta imlägget till mina andra blogg och sedan hem titta på tre kronor, ta det lugnt och tvätta.
Ska inte träna fotboll för att jag är förskyld :-(.
 
Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 18 januari 2011 14:30

 

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt. Sen handlade jag saker till cafét och sedan klippte jag mat-kuponger fram till lunchen efter lunchen gick jag och mariette till förvaltningen och lämnade fika och sedan fortsättade jag klippa mat-kuponger. Efter jobbet ska jag hem titta på tre kronor och sverige mot argentina hoppas att sverige vinner i dag. Fan vad gött att Argentina, Polen och Sverige vann i går :-) Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 18 januari 2011 14:19

 Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet satt i soffan, drack kaffe och to det lugnt.
Sen handlade jag till cafét, förvaltningen och sedan satt jag vid datorn och to det lugnt. Efter lunch-rasten var jag i förvaltningenoch rivdes papper och nu sitter vid datorn och ta det lugnt.
Snart ska jag göra posten och sedan efter det sluta jag.
Då ska jag direkt åka till stan och möta Vidar vid apoteket och sedan åka till scandinvium och titta på hansbolls-vm först ska vi titta på Slovakia mot Argentina, sedan Polen mot Chille sist Sverige mot Sydkorea hoppas att sverige vinner i kväll
Ha det gött alla nu Hejs och Puss
Av Kristin Laxing - 18 januari 2011 14:14

Måndag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.
Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.
Sen gick jag handlade till cafét och sedan klippte mat-kunponger fram till lunchen. Sen var jag på cafét och sedan lämna posten.
Sen åkte jag direkt till innrbandy-träningen det gick bra och sedan åkte jag hem tittade på halv åtta hos mig, familjen annorlunda och spårlöst....
 
Tisdag var jag hemma för att jag mådde illa gick lagg mig 07:30 till 11:00 tittade på tv och to det lugnt.
 
Onsdag
var jag ledig var jag hemma och to det lugnt.
 
Torsdag
Jag vaknade vid 11:00 fixade ordning mig och sedan åkte jag till skolan och väntade på att hemkunskap började vi pratade och hade rast efter rasten svarade några frågor och sen fick vi sluta åkte jag hem för att fick så jobbig huvudvärk vilade och tittade på handbollen och gick jag lagg mig.
 
Fredag
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och fixade ordning mig. Sen åkte jag och pappa åkte till skolan och hade utverkningsamtal det gick bara bra och sedan åkte vi till tuve förvaltningen och valde ut lägenhet och sedan gick jag hem och vilade, tittade på tv och to det lugnt...
 
Lördag
Jag vaknade vid 10:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt hela dag.
 
Söndag
Jag vaknade vid 10:00 tittade på tre kronor, drack kaffe och fixade ordning mig och sedan åkte jag hit till stads bibblan satt vid datorn och to det lugnt.
Sen ska jag hem och ta det lugnt..
I morgon är det jobba och sedan handboll det ska bli kul...
 
Ha det gött alla nu Hejs och Puss
Av Kristin Laxing - 6 januari 2011 17:14

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och sedan fixade ordning mig.

Sen åkte jag stan och möta upp Vidar.

Vi tippade powerplay och topptipset och sedan gick vi till expert, onoff och siba och vi skulle köpa minneskort till sin kamera jag hade inga pengar.

Då åkte vi hem till han har jag suttit vid datorn tagit det lugnt.

Sen ska jag hem ska titta på Götal kanal - kanalkungen hemligthet och ta det bara lugnt.

I morgon bli det tvättning som gäller.......

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 5 januari 2011 17:51

God fortsättning på det nya året!! Jag har haft en bra jul och nyår...

Jag vaknade vid 10:00 tittade på Johan Falk fimerna drack kaffe och to det bara lugnt och sen åkte jag hit till stads bibblan satt vid datorn och to det bara lugnt.

Sen ska jag hem titta på Götal Kanal 2 KanalKampen och ta det bara lugnt.....

Nu är jag tillbaka på bloggen igen.

           
Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards