laxen

Alla inlägg under mars 2010

Av Kristin Laxing - 20 mars 2010 13:09

I går jobbade jag från 08:00 till 17:00 Sedan åkte först till torget handlade lite chips, cola & chocklandbollar till mig Sen hem och väntade på filip. Jag tittade på let"s dance  fan vad gött att mattias , Cicci  & Claudia, Tobias gick till finalen nästa fredag.

 

Nu har jag fått autografer av Tobias Hysen, Sebastian Eriksson, Erik Lund, Nicklas Bärkroth, Robin Söder & Gustav Svensson. Nu ska jag hem titta på tv & ta det lugnt. Körslaget & Milleium i kväll.


Ha det gött alla nu

 

Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 18 mars 2010 13:52

I morse mådde jag illa då var jag hemma och sov till 11:35 skönt  nu mår jag bättre. Är i biblioteket i härlanda och sitter vid datorn och ta det lugnt. Sen ska jag åka hem och titta på tv och ta det lugnt.

 

Ska jobba i morgon sen är det helg skönt som tusan.


Vidar är i fjällen med hans mamma och pappa och kommer hem på söndag igen :-)

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 17 mars 2010 11:15

   Jag vaknade vid 6 tittade på nyhetsmorgon och fixade jag ordning mig.


Sen åkte jag till skolan hade historia och åkte till biblioteket i härlanda är fortfarade kvar i bibblan.


Snart ska jag köpa biljett till IFK-Häcken till måndag och sedan ska jag hem och byta om till tränings kläder.


Efter träningen ska jag hem titta på halv åtta hos mig, drömmen om italien,  andra avenyn,  nyheterna och sporten med.


Sedan ska jag sova.


Ha det gött alla nu


Hejs & Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards